سوالات متداول

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.

آیا برای خرید باید حتما در سایت عضو باشم؟

خیر ، برای ثبت سفارش و خرید از سایت ، الزامی در عضویت در سایت نیست ، شما میتوانید بصورت کاربرمهمان خرید خود را انجام دهید ، اما با عضویت در سایت از امکانات بیشتری مانند :وضعیت فعلی سفارش ، کد رهگیری مرسوله پستی ، مشاهده تاریخچه سفارش ها و دیگرامکانات بهره مند شوید.

آیا تمام کالاهای اکسیر التیام نوین دارای گارانتی و با مهلت تست سلامت فنی و اصالت هستند؟

تمامی کالاهای اکسیر التیام نوین یا دارای گارانتی مربوطه بوده یا شامل مهلت تست سلامت فنی و اصالت کالا از 24 ساعت تا 7 روز ( بسته به نوع ایراد و مشکل فنی یا نوع کالا ) می باشند. لطفا جهت کسب اطلاع کامل از جزییات و شرایط و قوانین مربوطه به صفحه شرایط و قوانین اکسیر التیام نوین مراجعه کنید.

شرایط بازگرداندن وجه اکسیر التیام نوین به چه صورت است؟

در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط بخش فنی اکسیر التیام نوین، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به صفحه شرایط و قوانین اکسیر التیام نوین مراجعه کنید.

چگونه می توانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟

در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.

چه قدر طول می کشد تا کالا پس از ثبت سفارش به دست من برسد؟

طبق اعلام اداره پست، مرسولات پستی بین 48 تا 72 ساعت کاری تحویل خریدار خواهند شد.